مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 227
بازدید هفته : 1655
بازدید ماه : 3368
بازدید کل : 101031
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



معاون حقوقی و امور مجلس ناجا:ابلاغ دستورالعمل رعایت حقوق متهمین در بازداشتگاها به چهار هزار کلانتری

معاون حقوقی و امور مجلس ناجا، رعایت حقوق شهروندی را يكي از مطالبات اين نيرو برشمرد و افزود:دستورالعمل رعایت حقوق متهمین  در بازداشتگاه‌ها به 4 هزار کلانتری ابلاغ شده و هم اکنون معیارهای استاندارد در این بازداشتگاه‌ها به صورت کامل رعایت می‌شود.

به گزارش فارس، سردار محمدرفيع رفیعي نیا در سی‌وسومین نشست شورای هماهنگی و حقوقی دستگاه های اجرایی کشور گفت:‌  در همین راستا طی سال گذشته 22 استان و 368 رده انتظامی مورد بازدید قرار گرفته و امور مربوط به حقوق شهروندی اصلاح شد.

وي اظهار داشت: خدمات بسیاری از سوی ناجا به مردم ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به برقراری تماس بیش از 3 میلیون و 300 هزار تماس با سامانه 197، یک میلیون و 340 هزار ابلاغ اوراق و 2 میلیون و 900 هزار تشکیل پرونده اشاره کرد.

وی با اشاره به وقوع جرایم جنایی در کشور گفت: 5 هزار و 73 فقره جرم جنایی در سال گذشته در کشور بوقوع پیوست که 4 هزار و 36 فقره آن منجر به کشف شد.

این فرمانده ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموریت‌های محوله به ناجا حوزه‌ گسترده‌ای را برای این نیرو بوجود آورده است گفت: در راستای عمل به تعهدات، تهدیدات بسیاری در پیش روی ماموران ناجا قرار دارد و مشکلات قضایی بسیاری متوجه آنان است لذا حمایت قضایی از کارکنان ناجا بسیار ضروری است.

سردار رفیعي نیا با اشاره به یک میلیون تماس با سامانه 197 در طی سال گذشته گفت:‌ با این سامانه می‌توان هزینه‌های اجتماعی را کاهش داد و از این طریق مطالبات مردم را پیگیری کرد.

وی به عدم پرداخت هزینه انتقال زندانیان طی 2 سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت در سرجمع درآمدهای ناجا اهتمام ویژه‌ای را در این زمینه به خرج دهد.

رفیعي نیا در پایان اظهار داشت: هم اکنون قانون حمل و استفاده از سلاح برای ماموران ناجا در وزارت کشور در حال بازبینی است که امیدواریم این قانون نیز به زودی ابلاغ شود.


نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:معاون حقوقی و امور مجلس, ناجا,ابلاغ ,دستورالعمل, رعایت حقوق متهمین, در بازداشتگاها ,به چهار هزار, کلانتری, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com